Holiday Monday
Två män anställs för att skydda en man som flyr från ett drogsyndikat. Deras första möte slutar i kaos och med en död kropp, en portfölj fylld med stulna pengar och med en mördare hack i häl kommer Nick och Derek att behöva göra mer än bara att skydda - de måste döda.