Honey, I Blew Up The Kid
Den knäppe uppfinnaren Wayne Szalinski (Rick Moranis) råkar rikta en partikelstråle mot sin 2,5-årige son, vilket får barnet att växa så fort det kommer i kontakt med elektricitet. Snart är han 35 meter lång. Det gigantiska barnet lockas av de strålande ljusskenen från Las Vegas och inget kan stoppa honom. Nu är jakten i full gång! Spänningen stiger. En väldigt spännande och rolig filmupplevelse väntar er!