Hotline
Hotlinen för flyktingar och invandrare i Tel Aviv arbetar dygnet runt för kvinnorna. De står upp för rättigheterna för människor som lever utan papper, erbjuder juridiskt stöd, hanterar officiella frågor och drar uppmärksamhet till sitt arbete. Kameran visar händelserna på nära håll.