Hur coola är vi
Medan de lever i Mumbai drömmer Rahul och Karan om ett lyxigt liv trots deras blygsamma löner. När de blir vräkta från sin lägenhet för att de inte betalat hyran, börjar de leta efter rika flickvänner.