Husbands and Wives
En berättelse om två gifta par som möter förändringar och tvingas omvärdera universella frågor om äktenskap, trohet, romantik, tillit och kärlek. Woody Allen blandar sina komiska och dramatiska stilar när han åter besöker teman från sina tidigare filmer--förhållanden, engagemang och det mänskliga hjärtats komplexitet.