Hypnosen
En dramakomedi om det unga entreprenörsparet André och Vera som ska pitcha sin app för kvinnohälsa på en prestigefylld tävling. Innan de åker till tävlingen testar Vera hypnos för att sluta röka. Plötsligt är hon som förändrad och André börjar agera alltmer irrationellt. Regi: Ernst De Geer. I rollerna: Asta Kamma August, Herbert Nordrum, Andrea Edwards, David Fukamachi Regnfors, Moa Niklasson, Aviva Wrede m.fl.