I Am Here!
Monika och Martin har känt varandra sedan barndomen. Efter många år utan kontakt träffas de igen och vandrar genom sina minnens skog. De berättar för varandra om formande händelser och sina mammor, visar sina mest sårbara sidor och återvänder till gamla platser för att gräva fram djupt begravda minnen.