I Am Vengeance
När John Gold, en före detta soldat och nu lönnmördare, får reda på att hans bästa vän blivit mördad, ger han sig ut på ett uppdrag för att ta reda på vad som egentligen hände. Han upptäcker en livsfarlig konspiration och jagar hänsynslöst efter de ansvariga, en efter en.