I Flesta Laget
Michael Keaton och Andie MacDowell skådespelar i regissören Harold Ramis briljanta komedi om en man som klonar sig själv för att rädda sitt äktenskap, och sedan nästan förlorar sin fru till sig själv! Då han är överarbetad och fullbokad, har entreprenören Doug Kinney aldrig tillräckligt med tid för sin fru och sin familj. Så när en hjälpsam genetiker erbjuder att "kopiera" Doug, verkar det som den perfekta lösningen tills klonerna börjar ta över hans hem, hans fru, och hans säng. Keaton tar sig an fyra otroligt roliga och distinkta roller, när de komiska möjligheterna snabbt mångdubblas i den här genuint roliga och rörande romantiska komedin.