Identical Love
Efter att ha blivit lämnad vid altaret anmäler sig doktor Charlotte Hudson som volontär på en hälsoklinik i ett tropiskt land, men hennes planer på att fly går i stöpet när hon stöter på sin före detta fästmans tvillingbror, Seth.