Image
Den ambitiösa journalisten Eva får sitt stora genombrottsjobb: att rapportera från Bryssels mest utsatta stadsdelar. Som guide har hon Lahbib, en gatusmart lokalbo som snart väcker hennes fascination. Men när hon gräver djupare väcker hon irritation på redaktionen – särskilt hos stjärnankaret, som ser hennes driv som ett hot.