Immaculate
Sydney Sweeney spelar den hängivna amerikanska nunnan Cecilia, som flyttar till ett kloster på italienska landsbygden. Hon känner sig varmt välkommen men drömmen blir snabbt en mardröm när hennes nya hem visar sig gömma mörka hemligheter.