Impossible To Imagine
Berättelsen om en traditionell Kyoto-kvinna som driver ett misslyckat kimonoföretag och den tvårasiga entreprenören som kommer för att hjälpa till att hålla det lösningsmedel. Längs vägen blir de kära men hans behov av förändring krockar med hennes önskan om att världen ska förbli densamma.