Inertia
Mira Segal vaknar skrikande en morgon och upptäcker att hennes man har försvunnit. Polisen upprättar en anmälan om saknad person och råder henne att vänta. När veckor blir till månader fortsätter Mira att leta efter honom samtidigt som hon utforskar sina egna önskningar och skulden över att inte vilja ha honom tillbaka.