Infinite Storm
Under ett försök att bestiga New Hampshires Mount Washington bestämmer sig en erfaren klättrare (Naomi Watts) att vända om innan hon når toppen då en snöstorm närmar sig. Men på vägen ner möter hon en ensam, strandsatt man och tar på sig ansvaret att få ner dem båda från berget innan natten lägger sig och stormen täcker dem. Baserad på en sann historia.