Inget barn ombord
När filmskaparen Julia Kots bestämmer sig för att inte skaffa barn ger hon sig in i den ultimata vårstädningen - att donera sina tidigare nedfrysta ägg - och dokumenterar berättelserna om andra kvinnor som inte har barn.