Inside
Sarah blev nyligen änka i en bilolycka som lämnade henne delvis döv, och hennes graviditet har gått långt över tiden. När natten nalkas på hennes övergivna gata får hon ett oväntat besök; en beräknande, kallhjärtad kvinna som är ute efter hennes ofödda barn. Inlåst och utan möjlighet att höra ondskan som förföljer henne måste Sarah skydda sitt barn och överleva natten.