Iranian
Den iranska filmmakaren och ateisten Mehran Tamadon har övertygat fyra mullor, partisaner av Islamiska republiken Iran att komma och bo hos honom i två dagar. Hur kan det se ut att leva tillsammans för de fem? Är kvinnor som inte bär slöjor ett hot? Det och många andra väldigt topiska frågor medför livliga debatter.