irländsk katolik
Möt Shavon O'Brien: Hennes familj förstår henne inte, hennes kyrka ignorerar henne, till och med Jesus glömmer henne. Med bara Sinead O'Connors anda som vägledning, kämpar Shavon mot institutionell barnmisshandel, en talande mage och en sjungande bajshink. Shavon går från katolsk till Crusty Punk i mycket, mörk musikalisk komedi och kultklassiker!