It Lives Inside
Sam är desperat att passa in i skolan och förkastar sin indiska kultur och familj för att vara som alla andra. När en mytologisk demonisk ande biter sig fast i hennes före detta bästa vän måste hon förlika sig med sitt arv för att kunna besegra den.