Jackpot!
I en nära framtid har ett populärt lotteri införts där haken är att vem som än dödar vinnaren innan solen går ner får rätt till miljardpotten. När Katie Kim (Awkwafina) råkar vinna lotteriet är hon illa tvungen att göra gemensam sak med livvakten Noel Cassidy (John Cena) som måste hålla henne vid liv tills solen går ner för att få en andel av priset.