Jag är den där flickan
Hon stod i centrum för en av Australiens mest kontroversiella våldtäktsrättegångar. Hennes berättelse fungerar som en varning om vikten av att förstå vad samtycke innebär och vilka konsekvenser det kan få om man missförstår begreppet.