Jane Austens ånger
Drama baserat på Jane Austens liv. Jane börjar närma sig 40 och är fortfarande lyckligt ogift. Men när hennes brorsdotter Fanny ber om romantiska råd om äktenskap och friare, börjar hon titta tillbaka på de val hon gjort i livet.