Jane by Charlotte
En dotter som tar fram kameran för att upptäcka kvinnan bakom sin mamma. Med tyst försiktighet och påtaglig nyfikenhet närmar sig Charlotte Gainsbourg ikonen Jane Birkin – och inleder en intim dialog som tar sig an djupet och bräckligheten i en mor-dotter-relation.