Jason Bourne
Matt Damon återvänder till sin legendariska titelroll i Jason Bourne. Paul Greengrass, som regisserade The Bourne Supremacy och The Bourne Ultimatum slår sig återigen ihop med Damon i nästa kapitel av Universal Pictures Bourne-serie, där CIA:s farligaste agent lockas fram ur skuggorna.