Jasons värld
Jason, en medelålders arvtagare till en förvaltningsfond med ett oroligt förflutet, tar en farlig risk för att skaffa pengar till en advokat och återfå kontakten med sin son. Men när situationen går ur kontroll riskerar han att förlora allt, inklusive sitt liv.