Johnson Family Vacation
Följ med CEDRIC THE ENTERTAINER och hans stjärnensemble med bl a. VANESSA WILLIAMS, LIL’ BOW WOW, SHANNON ELIZABETH och STEVE HARVEY i en sprängfylld film med massor av skratt och roligheter! Detta festliga komediäventyr handlar om en missanpassad familj som försöker övervinna otroliga hinder på en resa över hela landet.