Jo's Boy
Grandson of a rugby legend, son of a rugby legend and a rugby legend himself, Jo Canavaro is raising his 13 year old son, Tom, on his own in a small village in the south-west of France. Much to Jo's disappointment, Tom is as good at math as he is bad on a rugby field. For Canavaro, the family legend cannot end now, even if it means starting a rugby team just for Tom... despite the opposition of the entire village... and even Tom himself.