Jurica Road
Ett grymt motorcykelgäng väljer fel man att döda. En nigeriansk invandrarpräst vid namn pappa Tony Agege och hans systerdotter Bobbi färdas längs en mörk, sträckt väg. Jurica Road. När deras bil plötsligt går sönder ser pappa Tony en nedgången hydda på avstånd och hoppas på att få hjälp.