Katrina Babies
Filmskaparen Edward Buckles, Jr. var tolv år när Katrina ödelade New Orleans. Han skildrar här historien om sina jämnåriga överlevare, gläntar på dörren till sitt eget läkande och fångar New Orleans-bornas anda och stryktålighet.