Katy Perry: Sweet Dreams
Katy Perry är en rekordbrytande kvinnlig artist i musikbranschen. Med sin galna stil och kvicka texter är hon en sann popstjärna för millenniet. Hon är känd för sin okonventionella stil; smart, söt och humoristisk. Hon fortsätter att vara en förebild och att stå för det hon verkligen tror på.