Killer Kate
Kate och hennes syster Angie har inte pratat sedan Angie flyttade hemifrån och lämnade Kate att ta hand om deras sjuka pappa. Sju år efter att hon flyttat ut vill Angie försonas med sin syster, och bjuder Kate till sin möhippa – en helg i ett avlägset hus bokat via en app. Men vad kvinnorna inte vet är att de genom att åka till huset går rakt in i en fälla gillrad av en familj med ondskefulla mördare.