Killer Shark
Några vänner semestrar ombord på en privat yacht och blir fast mitt ute på havet när de plötsligt attackeras av en enorm muterad haj. Nu måste de slåss för sin överlevnad, inte bara mot hajen utan också mot andra extrema prövningar som väntar dem.