Killing
Under den turbulenta mitten av 1800-talet i Edo-perioden i Japan följer vi en herrelös samurai, eller ronin, vid namn Ikematsu Sosuke. När den rådande freden och stillheten hotas av krig och konflikt, känner svärdsmannen rastlöshet komma över sig.