Kolibriernas räddare
Mitt i Hollywoods glamour i Los Angeles bor en kvinna som räddar skadade och sjuka kolibrier som folk lämnar hos henne. Med stor omsorg vårdar hon de små fåglarna, alltid med målet att de ska kunna flyga fria igen. En dokumentär av Sally Aitken.