Krigsspel
Spänningarna mellan Kina och USA kring Taiwan är de högsta sedan 1970-talet. Efter att president Xi Jinping offentligt varnat för att han kommer att erövra Taiwan med våld om det blir nödvändigt, genomför nu militärstrateger krigsspel för att utvärdera vad en sådan aggressionshandling skulle innebära.