Kung Bibi
Långt före Donald Trump visste Israels premiärminister Benjamin Netanyahu hur man demoniserar kritiska nyhetsmedier och skapar direktkontakt med väljarna. Kung Bibi beskriver hur Netanyahu kom till makten - från hans dagar som populär gästexpert i amerikansk TV till hans stormiga år som oppositionspolitiker och ledare. I början av karriären sågs "Bibi" som Israels hopp. Nu är han en kontroversiell figur som delar sitt folk. Många ser honom fortfarande som Israels räddare, men alltfler ser en cynisk politiker som inte skyr några medel för att behålla makten.