Kung Fu Panda 3
Po och hans gäng är äntligen tillbaka i ett nytt äventyr och denna gång återförenas han med sin biologiska pappa som har varit försvunnen. Men när den övernaturlige skurken Kai far genom Kina och besegrar den ena kung fu-mästaren efter den andre måste Po göra det omöjliga: träna upp en by med klumpiga pandor för att en gång för alla besegra deras ärkefiende!