Kvinnoarmén
Amy, Marina och Hanna blir alla våldtagna. Men polisen i Texas avskriver deras fall av olika orsaker. Då går de samman för att ställa själva rättsväsendet till svars för att sexuella övergrepp inte leder till åtal. Gång på gång möter de på motstånd från systemet de kämpar för att förändra. Originalets titel: An Army of Women. Norsk dokumentär från 2024 av Julie Lunde Lillesæter.