La Liste
Skidfenomenet Jérémie Heitz utmanar sig själv att åka skidor på de 15 brantaste 4 000-metertopparna i Alperna på bara två skidsäsonger. För att göra det krävs enorm fysisk uthållighet och mental styrka.