La Source des Montagnes
De små, festglada paccha-picchuerna lever ett bekymmerslöst liv. Deras oas lyfts regelbundet upp av passerande berg till ett kallt klimat som är livsviktigt för dem. Men en dag uteblir bergen, och den otålige KinKo ger sig ut på jakt efter dem.