Laddad
Kärnkraftsolyckor, krig om olja och gas, klimatförändringar och en ständigt ökande energikonsumtion: Vi har nått ett viktigt vägskäl. Att fortsätta på det här sättet är inte ett alternativ. Men hur kan vi tillfredsställa vårt energibehov utan att förgöra vår egen existens? Finns det något som kan kallas ren energi och effektiv teknik? Och i sådana fall, varför använder vi inte det?