Lady in the Van,The
Beläget i 1973 London, berättar denna film den sanna historien om dramatikern Alan Bennett som han bildar en oväntad obligation med en övergående kvinna vid namn miss Shepherd som bor i en skåpbil i sin uppfart för de kommande 15 åren.