Laurent Garnier: Off the Record
En inblick i Laurent Gamiers liv; en av housemusikens gudfäder. Från hans uppkomst på musikscenen under 80-talet till nutid. Berättelsen om den sista musikrevolutionen genom en pionjärs ögon.