Lava
En komisk kriminalthriller. Den kritikerrosade, den här roliga och våldsamma, sofistikerade och originella brittiska kultfilmen ser liv vårdslöst ödesbestämda när en trasig vendetta går absurt och våldsamt utom kontroll, mitt i virvlingen och kaoset under Notting Hill Carnival.