Le Scale Invisibili
En resa genom dröm och minne. Cristiano återvänder till Corato efter många år och, ledd av mystiska möten och platser fyllda av historia, återupptäcker han sig själv genom att klättra uppför en trappa som inte alla kan se. En urban saga bland stenar, minnen och poesi.