Lea
Lea har varit omgiven av kriminalitet hela sitt liv. Hennes bror är en maffiaboss i 'Ndrangheta och hennes man är en av hans mest betrodda män. Men hon vill ge sin dotter en annan framtid, kosta vad det kosta vill. Efter att ha rapporterat det hon vet till polisen försvinner hon plötsligt. Nu är det upp till dottern Denise att ta reda på vad som har hänt och lösa mysteriet med hennes försvinnande.