Let's Scare Julie
17-åriga Emma har nyss flyttat in hos sin kusin Taylor, efter att hennes pappa avlidit. En natt får hon hänga med på ett spratt utfört av Taylors vänner. Planen är att skrämma en nyinflyttad tjej vid namn Julie som verkar lite skum och bor i det där huset som har rykten om sig att vara hemsökt, efter att en kille försvann där för några år sedan. Och ikväll är Julie ensam hemma i huset.