Lilo & Stitch
Upplev denna vilt roliga och rörande live-action-version av Disneys älskade animerade klassiker. När en ensam flicka vid namn Lilo adopterar Stitch, en busig utomjordingvalp, hjälper Stitch till med att lappa ihop Lilos trasiga familj — men inte utan att skapa ett hysteriskt kaos och busigt skoj på Hawaiiöarna.