Liuben
I en bulgarisk bergsby, där fördomar sitter djupt rotade, uppstår en sommarromans mellan två pojkar från helt olika världar. Victor, 27, återvänder från Madrid för sin farfars begravning och stannar över sommaren. När han återknyter kontakten med sina rötter hittar han oväntad kärlek i den 18-årige romska killen Liuben. Filmen är den första i Bulgarien som öppet behandlar HBTQ+-frågor.